donderdag 24 augustus 2017

Even voorstellen...juf Sanne


Beste ouders /verzorgers,


Ik wil mijzelf hierbij even voorstellen.

Mijn naam is Sanne Rutten en ik kom het komend schooljaar in groep 6a-7 stage lopen. Dit doe ik in het kader van mijn opleiding PABO in Nijmegen. Ik kom uit Grubbenvorst en ben 23 jaar oud. Voordat ik begon met de opleiding PABO heb ik al een eerdere opleiding gedaan als Onderwijsassistente op het ROC Ter AA in Helmond. De  dagen dat ik in het begin aanwezig zal zijn, zijn de maandag en dinsdag. Richting het einde van mijn stage zal ik de verantwoordelijk over de groep stapje voor stapje over gaan nemen van Hans. Dit gebeurt natuurlijk in overleg. Het lijkt mij erg leuk om op deze school stage te gaan lopen. Als u nog vragen heeft kunt u mij altijd aanspreken in de klas. 



Ik kijk erg uit naar dit aankomende jaar !

Met vriendelijke groeten,

Sanne Rutten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten